Naszym priorytetem jest zdobycie i utrzymanie zaufania klienta.
Zdajemy sobie sprawę, że jest to wielkie wyzwanie,
ale jesteśmy przekonani, że mu sprostamy.
Oto nasze argumenty:
- produkcja oprogramowania przyjaznego dla użytkowników,
- wiarygodność poparta postawą firmy w kontaktach z klientem,
- troska o klienta:
- telefoniczna i internetowa pomoc techniczna (po zakupieniu licencji),
- częste aktualizacje oprogramowania,
- umożliwienie użytkownikom uczestniczenia w kreowaniu nowych rozwiązań,
- dostarczenie klientowi końcowemu narzędzia o wysokim stopniu stabilności i bezpieczeństwa za rozsądną cenę,
- wykorzystywanie technologii najbardziej efektywnych i jednocześnie powszechnie znanych (uzyskujemy dzięki temu uniwersalność naszych produktów),
- ciągłe poszukiwania nowych rozwiązań, które poprawiają jakość naszych produktów i zwiększają przyjemność ich użytkowania