Naszym priorytetem jest zdobycie i utrzymanie zaufania klienta.

Zdajemy sobie sprawę, że jest to wielkie wyzwanie,
ale jesteśmy przekonani, że mu sprostamy.

Oto nasze argumenty:

  • produkcja oprogramowania przyjaznego dla użytkowników,
  • wiarygodność poparta postawą firmy w kontaktach z klientem,
  • troska o klienta:
    • telefoniczna i internetowa pomoc techniczna (po zakupieniu licencji),
    • częste aktualizacje oprogramowania,
    • umożliwienie użytkownikom uczestniczenia w kreowaniu nowych rozwiązań,
    • dostarczenie klientowi końcowemu narzędzia o wysokim stopniu stabilności i bezpieczeństwa za rozsądną cenę,
  • wykorzystywanie technologii najbardziej efektywnych i jednocześnie powszechnie znanych (uzyskujemy dzięki temu uniwersalność naszych produktów),
  • ciągłe poszukiwania nowych rozwiązań, które poprawiają jakość naszych produktów i zwiększają przyjemność ich użytkowania