Świadczymy usługi w zakresie produkcji oprogramowania jak
i asysty technicznej.
Do Państwa dyspozycji dostępne są trzy pakiety wsparcia.
Podstawowa
Opieka serwisowa adresowa dla małych firm, gwarantuje możliwość korzystania z pomocy technicznej w dni robocze od 9.00 do 15.00 w zakresie obsługi programu i problemów związanych z jego użytkowaniem. W ramach trwania podstawowej opieki serwisowej użytkownik ma możliwość pobierania wszystkich dostępnych wersji programu. Gwarantowany czas reakcji do 48h.
Rozszerzona
Usługa przeznaczona dla małych i średnich firm, zapewnia szereg usług dodatkowych wykraczających poza podstawowy zakres wsparcia. Gwarantowany czas reakcji do 24h.
Premium
Rozwiązanie dla dużych przedsiębiorstw wymagających stałej opieki. W zakres usługi wchodzi możliwość modyfikacji programu pod potrzeby firmy. Gwarantowany czas reakcji od 0,5h do 2h.
Zakresy pomocy technicznej
Podstawowa | Rozszerzona | Premium | |
Cena w PLN | 79,- | 199,- | 499,- |
dostępność pomocy w godzinach 9-15 | ✔ | ✔ | ✔ |
dostępność pomocy w godzinach 7-18 | ❌ | ✔ | ✔ |
dostępność pomocy 24/7 | ❌ | ❌ | ✔ |
zdalna pomoc online | ❌ | ✔ | ✔ |
pomoc w modyfikacji szablonów | ❌ | ✔ | ✔ |
instalacja oprogramowania Sokaris | ❌ | ✔** | ✔ |
konfiguracja serwera Sokaris VPS | ✔** | ✔ | ✔ |
aktualizacja programu na stanowisku | ✔ | ✔ | ✔ |
aktualizacja programu do 5 stanowisk | ✔*** | ✔*** | ✔ |
aktualizacja programu na wszystkich stanowiskach | ❌ | ❌ | ✔ |
aktualizacja kursów walut tabeli A – NBP | ✔ | ✔ | ✔ |
import danych kontrahentów (tylko Faktura-NT i Sapio) | ✔ | ✔ | ✔ |
konfiguracja programów antywirusowych | ❌ |
✔ | ✔ |
modyfikacja raportów pod potrzeby klienta | ❌ | ✔** | ✔* |
modyfikacja programu pod potrzeby klienta | ❌ | ✔** | ✔** |
szkolenie w siedzibie klienta lub online | ❌ | ✔** | ✔** |
- * usługa bezpłatna do 5h
- ** usługa taryfikowana za każdą rozpoczętą godzinę pracy – 110 zł/h netto
- *** usługa aktualizacji dla każdego dodatkowego stanowiska z rabatem -20%